Tecnulugia di cuncepimentu chjave di luce LED alta baia

E nuove tecnulugie, i novi materiali è e nuove tecnulugie sò state continuamente applicate in u cuncepimentu di fonti di luce LED di alta potenza, ponendu una basa solida per u cuncepimentu di lampade LED di alta potenza. In lampade LED, i cumpunenti più impurtanti sò a cundutta è a dissipazione di u calore.

1. Cunduce

L'alimentazione elettrica hè una alimentazione di corrente à impermeabilità à LED impermeabile di alta qualità, à alta efficienza è ad alta stabilità appositamente pensata per i LED. Avviamentu rapidu, larga gamma di carichi cumpatibili, funzioni di prutezzione cumplette, tensione impurtata AC85-265V, cuntrollu di currente custante di alta precisione, prestazioni di alta efficienza è affidabilità, è una struttura di aspettu alluminiu rendenu e lampade LED più sicure è più stabili.

2. Cuncepimentu di dissipazione di calore

In LED di alta putenza, a dissipazione di u calore hè un grande prublema. Per esempiu, un LED biancu 10W hà una efficienza di cunversione fotoelettrica di 20%, è l'energia elettrica 8W hè cunvertita in energia termica. Se a dissipazione di u calore ùn hè micca aduprata, a temperatura di u core di u LED di alta potenza aumenterà rapidamente. Quandu a temperatura di giunzione (TJ) supera a temperatura massima permessa (di solitu 150), u LED di grande putenza serà dannighjatu per via di u surriscaldamentu. Dunque, u cuncepimentu di dissipazione di calore hè ancu u cuntenutu più impurtante. Discurremu di u cuncepimentu di dissipazione di calore da dui aspetti di u substratu di alluminiu è di u dissipatore di calore.

2-1. Selezzione di sustratu

In l'applicazione di prudutti LED, hè di solitu necessariu assemblà più fonti di luce LED nantu à un substratu di circuitu. In più di u rolu di a struttura di u modulu LED, invece, cume a putenza di uscita di u LED diventa sempre più alta, u circuitu hà ancu un rolu di dissipazione di calore, dissipendu u calore generatu. Fattu di cristallu LED. Dunque, a scelta di i materiali deve tene contu di i requisiti di forza strutturale è di dissipazione di calore. Per u sustratu, avemu paragunatu FR4, sustratu di ceramica è MCPCB. rispettivamente.

(1) A conducibilità termica di FR4 hè di circa 0,36 W / m. K, ùn pò micca soddisfà i requisiti di dissipazione di calore di l'illuminazione LED di alta potenza.

(2) A conducibilità termica di a ceramica hè più grande di 80W / m. K, caru, poca trasformabilità, ùn pò micca esse adupratu in una grande area.

(3) A conducibilità termica di MCPCB hè più grande di 2,0 W / m. K. Prezzu muderatu, forte trasfurmabilità, tecnulugia matura è pruduzzione di massa.

2-2 Cuncepimentu di u radiatore

U rolu di u dissipatore di calore hè di assorbe u calore trasferitu da u substratu o chip, è poi diffusà in l'ambiente esternu per assicurà a temperatura normale di u chip LED. A maiò parte di i radiatori sò cuncepiti cun cura per a cunvezione naturale è a cunvezione furzata. Dittu radiatore attivu è radiatore passivu.

3. Caratteristiche di luci LED à alta baia:

  • A luce à alta baia LED utilizza una sola lampada LED di alta potenza cume a sorgente luminosa, adotta un cuncepimentu unicu di sorgente di luce à un modulu multi-chipset, è utilizza chips semiconduttori impurtati di alta luminosità, alta conducibilità termica, bassa decadenza di luce, culore puru , senza Funzioni ghosting;
  • U cuncepimentu unicu di dissipatore di calore, cumbinatu cù a scatula elettrica, diffonde efficacemente u calore, riducendu cusì a temperatura in a lampada, è assicurendu in modo efficace a vita di a fonte di luce è di l'alimentazione.
  • A superficia di u radiatore hè anodizzata è anticorrosiva, è a struttura hè compatta è bella.
  • Verdi è rispettosi di l'ambiente, senza inquinamentu, senza piombu, mercuriu è altri elementi inquinanti, senza inquinamentu per l'ambiente.
  • L'effettu di visualizazione di culore hè bonu, u culore di l'ughjettu hè più reale, è una varietà di culori chiari sò dispunibili. Pò risponde à i bisogni di ambienti diversi, eliminà l'emozioni depressive purtate da a temperatura di u culore di e lampade tradiziunali, rende a visione piacevule, è migliurà l'efficienza di u travagliu di e persone.
  • Adopta un cuntrollu di tensione currente è custante custante, applica una tensione larga, supera a rete elettrica, l'inquinamentu acusticu è l'instabilità di a luce causata da u ballastu, è evita l'irritazione è a fatigue di l'ochji.
  • L'effettu di decorazione hè bonu, a tecnulugia speciale di trattamentu superficiale hè aduttata, l'aspettu hè novu, l'installazione hè simplice, u smuntamentu hè cunveniente, è a gamma di applicazioni hè larga.

Tempu di posta: Sep-01-2021